jag måste bara

Känner att jag också måste kommentera eurovisionen. Rätt låt vann i år! Dvs. den låt som jag höll på (heh). Visserligen var jag inte ensam om att tycka om Fairytale, eftersom den var favorittippad långt före finalen. Min syster och jag var helt hysteriska och röstade ca 1000 gånger på Norge. Fast jag röstade också på Island och Bosnien-Herzegovina (stavning?) kan jag meddela. Det var längesen jag har känt mig så engagerad. Men Finland sist! Neheej, det var inte rättvist. Jag trodde hårt på Finland, älskade vårt bidrag. Tyckte att de gjorde bra ifrån sig och hade perfekt startnummer så int vet jag vad som gick snett. Tydligen gick 90-talsstuket inte hem i resten av Europa. Men jag var i alla fall stolt över vårt bidrag i år. Tyckte nog att det var Finlands.. bästa någonsin!! Faktiskt (sorry Lordi). Jag tror att vi hade klarat oss bättre typ ifjol eller året före, konkurrensen var helt enkelt för hård i år.

Alltså, alltså.. jag behöver motivation helst nu genast. Jag har suttit länge (känns det som, kanske 1½ h) med mitt sista slutarbete för i år och jag har bara skrivit knappt en halv sida. Deadline först nästa vecka, men ändå, huuur ska jag hinna?
5 sidor långt ska det va, 5 sidor tyska... Känns omöjligt idag. Kanske jag behöver mat. Pizza? Kebab? Pasta? I wish. Blir säkerligen bara en torr grönsaksbiff från frysen. Orkar inte handla.

Så där ja. Nu har skrivit av mig här så kanske jag kan fortsätta nu då.

Spasibo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0