let's lindy hop

Söndagar innebär Lindy hop. Kom just därifrån och det är alltid samma känsla efteråt. Pure happiness. Lindy hop och dans i allmänhet rekommenderas verkligen till alla deppiga själar därute. Ingen äckeldans utan lekfull, rolig dans. Det hjälper mot stress också. Man känner sig både lugn och glad efteråt.

Nu sitter jag och lyssnar på Anna Järvinen och funtsar om man skulle ta och gå på hennes konsert här i Vasa i alla fall. Hon är skön, gillar hennes röst. Men 25 euro är pengar det också. Igår beställde jag dessutom biljett till Svinalängorna så det känns som att jag strör pengar omkring mig. Samtidigt har jag länge velat gå på en sånhär typ av konsert, ja det har jag. Helst Sophie Zelmani då, men Anna Järvinen gör jättehärlig musik hon med. Jag vill, jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0