Willkommen!

Hallo und willkommen! Detta är då bloggen där jag tänkte skriva lite om vad jag sysslar med på mitt utbytesår i Bamberg, Tyskland. Får se hur det kommer gå.

Jag kom till Bamberg för en vecka sen, men det känns som det var för ungefär tre veckor sen. Det har varit intensivt. Mycket program, många nya ansikten, helt ny stad. Jag har sedan lördagkväll umgåtts mest med 2 tjejer från Bulgarien, Niya och Nadia. Vi kommer riktigt bra överens :) Sen är man ju förstås lite med allihopa, speciellt nu i början.

Bamberg är en jättevacker stad. Liten, men livlig. Så kunde man beskriva den. Många små mysiga cafén, barer, bagerier finns här. Vänligt folk för det mesta. Mycket turister.

Jag är trött så därför är jag så kortfattad. Imorgon bär det i alla fall av till München. Det blir spännande och kul!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0