Diana och jag



En till bild från resan. Madame Tussauds var en upplevelse i sig. Trångt och förvirrande. Ibland visste man knappt vem som var vaxdocka och vem som var äkta. Och jo, visst liknade en del av dockorna orginalen jättemycket. Men definitivt inte alla. Och så blev jag lite besviken på att Michael Jackson inte fanns med där mera.

Diana var i alla fall rätt lik. Och lång.

Jag är trött så nu vill jag sova. Har haft lite problem att få tag i sömnen de senaste nätterna. Hoppas jag somnar snabbt den här natten.

Btw, jag ska på Carola-konsert i december! Något att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: maria

Är det Her Majesty som ler så vackert där bakom dej?

2008-11-07 @ 12:39:23
URL: http://heimkehren.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofi

Hm, ja, det är väl det. Hon tittar på mig och Diana!!

2008-11-09 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0