det var den påsken det

Nu är påsken slut. Fast jag hörde faktiskt på radion igår, att påsken egentligen varar från söndag till söndag. Alltså från påsksöndagen till följande söndag. Kallas typ påskoktaven. Så med andra ord är vi mitt uppe i påskfirandet. Man får äta memma och påskägg ett litet tag till. Jag skulle kunna leva på memma och vaniljglass. I'm telling you.

Ser ut att bli fint idag igen. Härliga tider. Jag har just skrivit en tent som verkligen inte gick bra, men glad är jag ändå. Har ledigt resten av veckan. Förutom lite hemarbeten. Så nu känns det ganska fint. Jag ska belöna mig med många avsnitt O.C. och kanske en promenad. Om mitt knä håller. Det är lite olika från dag till dag förstår ni. Ibland haltar jag så svårt att jag tror att jag aldrig kommer att kunna gå normalt igen, medan jag vissa dagar nästan kan springa litegrann. Men försiktigt tar jag det hur som helst.

Jag ska snart belöna mig med mat, kanske fisk. Får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0