smelly cat, smelly cat...

Jag har i princip aldrig sett på Friends förrän nu. Visst har jag sett något avsnitt någon gång, men inte så att jag har följt med serien. Nu är jag och syrran inne på andra säsongen, och jaa, det som andra skrattade åt för 15 år sedan är nu det roligaste vi vet. Smelly cat, smelly cat... Hahahaa! Ok, lite tråkigt är det ju att skratta åt samma saker som precis alla andra, men vad kan man då det bara är helt genialiskt roligt?

En pinsam grej förresten. Har ni någon gång speglat er i ett bilfönster och efter ett tag märkt att det faktiskt sitter någon i bilen? Det har jag. Fåfäng som jag är.

Kommentarer
Postat av: hanna

det har jag också gjort! i Polen. ett perfekt bilfönster att spegla sig i, tills hon jag gick med förskräckt drog mej bort därifrån och jag upptäckte gubben som satt i. smått roligt. antar att han tänkte "turister..."

2009-10-22 @ 10:25:03
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: Anso

va skönt att jag inte är ensam! :)

2009-10-22 @ 11:04:24
Postat av: Anonym

Hahahah. Nej, det har jag verkligen A L D R I G gjort!! Vem sku göra nå sånt!

(Jag har heller int följt med hela Friends-serien, bara sett enskilda program)



:D :D :D :D :D

2009-10-22 @ 12:10:31
Postat av: Anso

hej du(alex?)! skönt för dig, det är ganska så pinsamt nämligen! :P

2009-10-22 @ 14:38:17
Postat av: Alex

nånej nånej. jag gör ju det hela tiden.

2009-10-24 @ 13:07:12
Postat av: Anso

haha, okej, jag fattade inte din ironi där :)

2009-10-24 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0