waking up with jepokryddona

Om jag behöver muntras upp så brukar jag lyssna på jepokryddona. Folkmusik, inget går ju upp mot det egentligen. Jag brukar dansa lite och känna mig så där äkta österbottnisk. Det är härligt! Åotråolit råolit.

Just nu sitter jag och funtsar på en forskningsplan. Huj va det låter avancerat och svårt, får lite prestationsångest. Hur ska man klara av att skriva en sån egentligen? Inte jag. Men så tänker man väl om allt som är nytt och har ett främmande namn. Det gör jag i alla fall. Det brukar nog ordna sig till slut.

Ikväll far jag hem för imorgon ska jag faktiskt till tandläkaren. Då kommer domen om har bra man har skött sig. Jaiks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0