tisdag idag

Mitt liv har blivit ganska konstigt. På helgerna sitter jag mest hemma med mamsen & papsen och ser på dansbandskampen. Eller så hänger jag med min lillebror. På kvällarna alltså. På dagarna har jag mera att göra. Och inne i veckorna! Då är jag busy mest hela tiden. Hinner knappt äta, sova eller städa. Ja, så ser mitt liv ut nuförtiden.

Nu sitter jag här i datasalen och försöker få fart på mitt skrivande. Det är så mycket som ska göras så jag vet inte var jag ska börja. Jag gillar inte den känslan. Det känns övermäktigt. Samtidigt vet jag ju att det egentligen inte betyder någonting. Inget viktigt alls. Inget av evighetsvärde. Inte vill jag att en sådan struntsak ska få påverka mig och tynga ner mig i skiten. Nepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0