röda gummistövlar



Just nu drömmer jag om röda gummistövlar i äkta Lotta-på-Bråkmakargatan-stil. Klarröda och söta ska de va. Hittade ett billigt par i en butik igår, men jag vet ändå inte. Kan man köpa ett par gummistövlar som är en storlek mindre än vad man brukar ha? Med ullsockor kändes det aningen trångt, men utan gick det nog. Äsch, jag måste fundera ännu. Kanske man borde satsa lite mera och se till så man får ett par i rätt storlek och med bättre kvalitet. Antagligen är det förnuftigast. Men utseendemässigt var de precis som jag vill att de ska se ut. Ja, Lotta är min stilikon just nu.

Håhåj, va jag har hunnit med mycket idag. Känns ganska bra då klockan är 10 på morgonen och man redan har hunnit sjunga för och fira ett födelsedagsbarn, äta en lååång och god frukost, samt umgås med vänner. Men när jag kom hem var jag nog tvungen att krypa tillbaks under täcket en stund. Det var lite väl magstarkt för mig att stiga upp kl 6.

Nu har jag liti svårt att sita stili.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0