fastlaskiainen



Så här flikigt böljande hår skulle inte vara helt fel att ha. Hemskt fint om ni frågar mig!

Jag har nu sportlov, men är fortfarande i Vasa. Det är komplicerat, men jag menar nog fara norrut imorgon. Jag är nästan lite uttråkad. Har glömt vad man gör när man inte har tenter att läsa till. Syster ska ut ikväll, för det är ju fastlaskiainen. Men jag orkar inte träffa någon, samtidigt som jag blir rastlös av att sitta i lägenheten för mig själv. Komplicerat som sagt. Men det blir väl att hänga med mina nya vänner Seth, Ryan, Marissa och Summer. Hah.

Men jo, det blir en händelserik vecka det här tror jag. Två gamla klasskompisar från Åbo kommer upp till Österbotten så jag ska träffa dem i något skede. De har knappt varit till Österbotten, om jag förstod rätt, så det ska bli intressant att se vad de tycker.

Trevlig fastlaskiainen!






Kommentarer
Postat av: Maria

det skulle inte se så dumt ut på dej [ärligt så måste jag faktiskt dubbelkolla ifall det kanske var du ;)]

2009-02-25 @ 11:28:41
Postat av: Ann-Sofi

åh, jag tackar! :) mitt hår kan nog vara ganska böjligt, speciellt när det är uppklippt. så kanske jag satsar på en sån frisyr! bra att få någon annans syn på saken.

2009-02-25 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0