i sin ordning

Nu är allt i sin ordning igen när min syster är tillbaka i stan. Det är inge kul att titta på O.C. ensam. Och så är det roligare att laga mat när man är två. Och att dricka kvällste sen, då måste man ju ha någon att prata med. Fast vissa dagar kan det nog vara skönt att vara helt ensam, det måste jag medge. Men inte för ofta.

Jag är trött och klockan är bara halv elva. Idag ska jag vara klockan runt i skolan, från 8.30 till 20.30. Har du hört på maken? De två sista timmarna är obligatorisk filmvisning så det är ju lite lättare. Men ändå. Det är ju inte helt bara nöje heller, eftersom vi ska skriva något om filmen sen. Så ser min dag ut.

Alla som sitter bredvid mig ser hemskt aktiva ut, så jag tror jag ska joina dem och göra lite nytta. Om jag bara inte vore så förhärdat hungrig.

Nåväl, bis später.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0