Tänkt ba skriv na

Before im going to bed. Såg just en film som heter Music and lyrics med Hugh Grant och Drew Barrymore. Ganska kul, lite annorlunda film. Men inte alls lika kul som Hugh Grants filmer brukar vara. Jag är ju lite av ett fan av hans filmer. Gillar skarpt Two weeks notice och Bridget Jones. Han är också kul i Love actually. Och Notting Hill kan jag inte låta bli att gilla. Men denna var alltså inte lika kul, även om den hade sina moments. Jo, så att.

Imorgon ska jag stiga upp i ottan och läsa Emilia Galotti. Ett tyskt dramaspel från 1772. Jag läser det inte frivilligt, om någon trodde det. It´s part of the course.

Men, jag säger god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0