the hair issue

The hair. It´s always about the hair. Jag ska klippa mig nästa vecka, och nu försöker jag googla fram en frisyr jag vill ha. Kämpigt, men kul. Jag ska ändå inte göra några stora förändringar denna gång, bara klippa upp lite så att mitt hår skulle locka sig lite mera. Och så pannlugg förstås. Jag kan inte existera utan någon typ av pannlugg. haha. Viktiga saker det här.

Jaa, och så har jag typ sportlov nu. Förutom en tent nästa vecka. Hade en tent idag också. Men skönt att slippa gå på föreläsningar iallafall. Håhå jaja.

Nu är jag hemma i kära hembyn. Det har tydligen varit kaos här idag, eftersom det brann vid grannens. Ingen skadades, men ett hus och 2 (?) traktorer brann ner. Det står säkert något om det i tidningen imorgon.

Nu ska jag se klart Hot chick och sen är det läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0