mysdag



Det är så härligt att vakna och inse att det är fredag. Då är både jag och min syster lediga, vilket betyder att vi kan äta en lång och god frukost tillsammans. Det är en ordentlig start på dagen. Man får vakna i lugn och ro och behöver inte stressäta frukosten. Lyyyx!

Idag kommer mamma & pappa hit. Blir trevligt. Jag slipper hem med dem sen ikväll. Syster kommer först imorgon.
Det känns ganska längesen jag har varit hemma nu. Men det har varit så jätteskönt att vara här i Vasa i två veckor, så det ska jag nog börja vara oftare. Men idag känns det bra att komma hem till fälten och skogarna, som på bilden ungefär. Inte för att vi bor mitt i skogen, men det låter så mycket finare. På landet bor vi i alla fall.

Nu ska jag fara och inhandla lite vårdande balsam för mitt hår. Det är slut med schampo, jag satsar på balsammetoden!

Kommentarer
Postat av: Maria

balsammetoden?!

2009-01-23 @ 13:38:28
Postat av: Ann-Sofi

jaa, gå in på lockig.se och läs! jag har varit utan schampo i knappt 3 veckor. eftersom schampo torkar ut håret ska balsammetoden bekämpa risigt, torrt hår och ta fram de naturliga lockarna, om man har sådana. denna metod är bra på alla sätt, så gå in på sidan och läs mera vettja! :)

2009-01-23 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0