min måndag

Denna måndag befinner jag mig fortfarande i hembyn. Har lite skralt med föreläsningar så det finns inte så mycket att göra i Vasa. Bara sitta inne i lägenheten och vara rastlös. Om man inte träffar folk förstås, men sådant brukar i alla fall jag mest ägna kvällarna åt. I och för sig är jag lite rastlös nu också (därav detta blogginlägg), men här kan jag i alla fall ta ut min rastlöshet på flera olika personer (familjemedlemmar alltså). Man kan också t.ex. köra traktor (gjorde jag idag! poäng!) eller mocka ut gammal jord ur växthuset (har jag också gjort idag!) som omväxling till studier. Men till sist driver rastlösheten mig hit... till datorn, internet, bloggen. Och vips så har man skrvit ett inlägg till. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0