sjuklingen

Fy farao va jag blev sjuk igår. Kan inte minnas när jag skulle ha spytt så mycket sist. Och mitt i den spännande matchen mellan Finland och Kanada. Dramatiskt. Inte så kul att börja spy när man är hemma hos någon annan. Men jag hann till wc-stolen varje gång så det blev inte så pinsamt. Spydde sen tre gånger på natten också, men då var jag ju hemma.

Men ganska skumt var det. Jag pratade nämligen med min syster i telefon på dagen och då sa hon att hon hade fått "magafari". Det var efter det samtalet som jag kände mig lite konstig. Precis som att hon skulle ha smittat mig via telefon. Så vi har varit sjuka samtidigt, men på två olika orter. Idag har jag inte spytt.

 Fick just i mig lite Piltti-mat så nu känns det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0