tid att gå vidare

Ok, fine, Finland förlorade mot USA. Tråkigt, tråkigt. Jag var så hoppfull efter matchen mot Kanada. Men så kan det gå. Bara att ta nya tag nästa gång. Att jag överhuvudtaget bryr mig är en överraskning även för mig själv. Jag antar att det blir så om man en gång börjar följa med matcherna.

Efter två dagar i sängen har jag nu fått andas in frisk luft igen. Ärligt talat känner jag mig nog inte helt completely frisk ännu. Men bättre än igår. Idag kom jag mig faktiskt till skolan också, men bara en snabbvisit.

Jag ska småningom gå hem (sitter i bibban) och väcka min syster eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Maria

ja, jag hade också jättehöga förväntningar på att de skulle vinna! Tänkte att om de klarade Kanada så skulle de nog absolut klara USA... men spännande var det i alla fall :D

2009-05-07 @ 23:17:32
Postat av: Ann-Sofi

Eller hur! Helt otroligt egentligen att Finland vann över Kanada... dom kom ju sen till final och tog silver. Ja, spännande och oförutsägbart! :)

2009-05-11 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0