lördag var det här

Min första helg i Vasa nu då. Igårkväll valde jag att titta på Breakfast at Tiffany's med mig själv som sällskap. Jag har inte sett så många filmer från 60-talet så det var intressant. Den var jättesöt. Men som det ju är med gamla filmer så går det lite väl långsamt ibland, så där så man börjar snegla på klockan. Eller jag vet inte, kanske det är bara jag?

En annan film som jag har sett denna vecka är The Reader och den tycker jag att alla kan ta och hyra. Intressant handling, men det bästa är nog ändå Kate Winslet. Alla filmer som hon är med i är bra.


Kommentarer
Postat av: Alex

Håller med om att de ibland e lite långsamma! E The Reader en ny film? Har inte hört om den tidigare. Cheers!

2009-09-27 @ 13:18:10
Postat av: Anso

The Reader är ganska ny, jo. Minns int från vilket år, 2007 eller 2008 kanske. Kate vann en Oscar för bästa kvinnliga huvudroll så därför hade jag hört så mycket om den. Tack min trogna kommenterare!

2009-09-27 @ 19:46:32
Postat av: hanna

janå, jag måst ju va lika bra som alex. jag börja se the reader nångång, minns int när. men jag såg aldrig klar den! lite synd för jag gilla de jag såg iallafall. lindy hopp verkar förresten va en cool grej. du e så häftig anso! peace

2009-09-27 @ 20:24:11
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: Anso

Åh, tack Hanna, va glad jag blir! Ja, du borde nog se klart filmen! Eller ja, åtminstone för Kate Winslets skull. Det är hon värd. Kram!

2009-09-27 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0